Přehled nápovědy k tématu 'potíže'
Nápověda WikiZUŠ Slovensky Česky
Další související témata: telefon tablet zařízení Android Obchod Play inventarizace QR kód čtečka ikony aplikace iZUŠ problém mobilní aplikace
Kliknutím na článek zobrazíte jeho celý obsah. Chcete-li získat podrobnější a souvislejší nápovědu, najeďte na myší daný článek a stiskněte tlačítko Zobrazit v Nápovědě.
Seznam článků
- 5.1.6. Potřebuji smazat cookie
Potřebuji smazat cookie
- Otevřete prohlížeč Google Chrome.
- Klikněte na tlačítko Menu (tlačítko se třemi tečkami) v pravém horním rohu.
- V menu najeďte kurzorem na Další nástroje a v rozbalovacím menu klikněte na Vymazat údaje o prohlížení.
- V panelu Vymazat údaje o prohlížení překlikněte na záložku Základní a zatrhněte jen Soubory cookie a jiná data webů.
- Klikněte na tlačítko Vymazat data.
- Klikněte na ikonu zámečku v adresním řádku vlevo a v podmenu na Nastavení webu.
- Otevře se panel Ochrana soukromí a zabezpečení, zde klikněte na tlačítko Vymazat data a v následujícím dialogovém okně požadavek potvrďte tlačítkem Vymazat.


Umístění v Nápovědě: 5. ŽIVOTNÍ SITUACE › 1. Vstup do iZUŠ › 6. Potřebuji smazat cookie
Související témata: cookie smazat web potíže při přihlašování zámeček odebrat
MOBILNÍ APLIKACE iZUŠ
- v mobilním zařízení spusťte aplikaci Google Play
- zadejte do vyhledávače: iZUŠ
- aplikaci iZUŠ stáhněte pomocí nástroje k instalaci
Umístění v Nápovědě: 18. MOBILNÍ APLIKACE iZUŠ
Související témata: telefon tablet zařízení Android Obchod Play inventarizace QR kód čtečka ikony aplikace iZUŠ problém potíže mobilní aplikace
Vytvořeno pomocí iZUŠ (www.izus.cz)