Přehled nápovědy k tématu 'heslo'

Nápověda Slovensky Česky

 Další související témata: Přihlášení do iZUŠ systém změna

Kliknutím na článek zobrazíte jeho celý obsah. Chcete-li získat podrobnější a souvislejší nápovědu, najeďte na myší daný článek a stiskněte tlačítko Zobrazit v Nápovědě.

Přihlášení

Do iZUŠ se mohou přihlásit:
  • zaměstnanci školy,
  • žáci,
  • jejich zákonní zástupci.

Přihlašovací údaje naleznete pravděpodobně v e-mailu zaslaném vedením školy. Ředitelům škol byly na jejich e-mailové adresy zaslány přihlašovací údaje přímo firmou Sensio.cz s.r.o.
Z bezpečnostních důvodů se jedná o náhodná písmena a čísla, doporučujeme je po přihlášení změnit na straně Nastavení uživatele.
Pokud jste neobdrželi přihlašovací údaje (uživatelské jméno a heslo), požádejte vedení školy o jejich zaslání či sdělení. 
Můžete si je také nechat zaslat sami vyplněním ZUŠ, do které potřebujete, a svého e-mailu na této straně:  https://www.izus.cz/nastaveni_uctu/nove_heslo/ 

Pro vstup do iZUŠ:
  1. Otevřete internetový prohlížeč (Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge a další).
  2. Do adresního řádku napište www.izus.cz.
  3. Objeví se vám Hlavní strana iZUŠ pro nepřihlášené uživatele.
  4. V sekci Vstup do světa iZUŠ jsou umístěna políčka pro Uživatelské jméno a Heslo.
  5. Zadejte přihlašovací údaje a stiskněte tlačítko Vstoupit .

                      Vstup do iZUŠ

                      Přihlašovací údaje jste získali jako ředitelé školy přímo od firmy Sensio.cz s.r.o nebo – pokud jste zaměstnanci, zákonní zástupci či žáci – obdržíte je od vedení školy. Viz kapitola Přihlášení.

                      Umístění v Nápovědě: 3. ŽIVOTNÍ SITUACE › 1. Vstup do iZUŠ

                      Související témata: Přihlášení do iZUŠ systém heslo změna

                      Zapomenuté přihlašovací údaje

                      Pokud jste zapomněli přihlašovací údaje (uživatelské jméno i heslo) nebo změnili heslo a zapomněli je, můžete si na vaši e-mailovou adresu nechat zaslat nové
                      Klikněte zde: N e z n á m   h e s l o  a postupujte dle pokynů. Pokud se vám přihlašovací údaje nedaří nastavit tímto způsobem, obraťte se na vedení vaší školy.
                      Také vám přihlašovací údaje nebo alespoň přihlašovací jméno může sdělit učitel podle Kartičky s přihlašovacími údaji v Dokumentech žáka.

                      Umístění v Nápovědě: 3. ŽIVOTNÍ SITUACE1. Vstup do iZUŠ › 1. Zapomenuté přihlašovací údaje

                      Související témata: Přihlášení do iZUŠ nastavení zapomenuté heslo

                       

                      Umístění v Nápovědě: 3. ŽIVOTNÍ SITUACE1. Vstup do iZUŠ1. Zapomenuté přihlašovací údaje › 1.  ;

                      Související témata: Přihlášení do iZUŠ nastavení zapomenuté heslo

                      Zaslat nové heslo

                      1. Vyberte ZUŠ:
                      a) výběrem z roletky,
                      b) nebo zadáním části jejího názvu nebo obce.
                      2. Zadejte svoji e-mailovou adresu.
                      3. Odpovězte na kontrolní otázku.
                      4. Údaje odešlete tlačítkem Odeslat.


                      Umístění v Nápovědě: 3. ŽIVOTNÍ SITUACE1. Vstup do iZUŠ1. Zapomenuté přihlašovací údaje › 2. Zaslat nové heslo

                      Související témata: nastavení Přihlášení do iZUŠ zapomenuté heslo e-mail návod zaslání nového hesla

                      Změna přihlašovacích údajů

                      Přihlašovací údaje (uživatelské jméno i heslo) si můžete změnit na lépe zapamatovatelné. Mějte však na zřeteli bezpečnostní rizika spojená s neoprávněným užitím vašich přihlašovacích údajů a zvolte raději složitější heslo, které budete znát jen vy. 
                      Po přihlášení klikněte na své jméno (zobrazené v levém sloupci pod textem Přihlášený uživatel), dostanete se na stranu Nastavení uživatele
                      Tady můžete změnit:
                      1. uživatelské jméno,
                      2. heslo,
                      3. administrátor školy zde může nastavit/změnit Typ uživatele, přihlašovací údaje svých zaměstnanců, žáků a jejich zákonných zástupců,
                      4. automaticky odhlásit po - změníte dobu trvání práce v iZUŠ, aniž byste byli automaticky odhlášeni.
                      5. Nezapomeňte změny Uložit.

                      Umístění v Nápovědě: 3. ŽIVOTNÍ SITUACE1. Vstup do iZUŠ › 3. Změna přihlašovacích údajů

                      Související témata: změna upravit nové heslo doporučení změna údajů návod ke změně údajů změnit přihlašovací

                      Odhlašování z iZUŠ

                      • Nepodceňujte riziko, např. když se vzdálíte od počítače, může někdo jiný získat přístup do iZUŠ pod vaším uživatelským účtem.
                      • Při každém odchodu od počítače se z iZUŠ odhlaste, nebo alespoň zamkněte Windows (klávesová zkratka Win+L).
                      • Při vaší nečinnosti vás iZUŠ umí automaticky po nastavené době odhlásit, čímž bude znovu zabezpečen přístup do iZUŠ (bude nutné zadat heslo). Standardně nastavená doba automatického odhlášení je 60 minut, tuto dobu můžete zkrátit i prodloužit.
                      • Nespoléhejte na automatické odhlášení a raději se odhlašujte ručně, protože čím déle je iZUŠ bez vašeho dozoru, tím více roste riziko zneužití vašeho uživatelského účtu a úniku osobních údajů.
                      • Pokud údaje uniknou pod vaším uživatelským účtem, ponesete za jejich únik odpovědnost vy.

                      Umístění v Nápovědě: 3. ŽIVOTNÍ SITUACE1. Vstup do iZUŠ › 5. Odhlašování z iZUŠ

                      Související témata: gdpr odhlášení heslo ochrana bezpečnost údaje zamknutí obrazovky automatické odhlášení

                      Zablokování přístupu do iZUŠ

                      Pokud zadáte 5× špatné heslo, obdržíte oznámení, že byl zablokován přístup do iZUŠ. Jedná se o bezpečnostní ochranu před odhalením vašeho hesla jinou osobou, která se neustálým zkoušením různých hesel může snažit získat přístup do iZUŠ vaším jménem. 
                      V takovém případě je postup následující:
                      1. Vyčkejte 60 minut, až vám bude přístup automaticky odblokován a znovu se přihlaste.
                      2. Pokud jste si stále na své heslo nevzpomněli, můžete si po uplynutí této doby nastavit jiné, zvolte však takové heslo, které budete znát jen vy, aby ho jiná osoba nemohla uhodnout.

                      Umístění v Nápovědě: 3. ŽIVOTNÍ SITUACE1. Vstup do iZUŠ › 7. Zablokování přístupu do iZUŠ

                      Související témata: ochrana zablokovaný špatné heslo zablokovat blokovat zablokovaný přístup do iZUŠ

                      Odblokování přístupu do iZUŠ

                      Pokud při vstupu do iZUŠ zadáte 5x špatné heslo, uživatelský účet bude zablokován na 60 minut. Po jejich uplynutí se budete moci znovu pokusit o přihlášení vyplněním správného hesla.
                      1. Pokud nechcete 60 minut čekat, můžete napsat na Technickou podporu iZUŠ (info@izus.cz) žádost o odblokování přístupu. Pro ověření, že jde skutečně o vás, prosíme o poslání zprávy z e-mailové adresy, která je ve vašich Osobních údajích zaměstnance nebo žáka uvedena.
                      2. Pokud si ani po dalších pokusech nevzpomenete na své heslo, můžete si sami nechat zaslat nové.
                      3. Pokud napíšete správně alespoň uživatelské jméno, automaticky se vám pošle e-mailová zpráva s odkazem*), kterým si sami účet odblokujete. V  této doručené zprávě kliknete na zakódovaný odkaz, pomocí kterého se dostanete zpět na přihlašovací stránku iZUŠ a zároveň se váš účet odblokuje. Pokud však při přihlášení do iZUŠ zadáte chybné, neexistující uživatelské jméno, nedá se k němu e-mailová adresa dohledat – žádný e-mail se tedy nepošle. 
                      *)Při přihlašování uživatele "......." bylo zadáno 5× špatné heslo. Vyčkejte automatického odblokování přístupu za 60 minut. Na Vaši e-mailovou adresu jsme také poslali zprávu s odkazem pro okamžité odblokování účtu.

                      Umístění v Nápovědě: 3. ŽIVOTNÍ SITUACE1. Vstup do iZUŠ › 8. Odblokování přístupu do iZUŠ

                      Související témata: zapomněl chyba odhlášení zapsat vyplnit heslo zaslat správnost zakódovat e-mail odblokovat nepustit jméno

                      Jako rodič chci vidět všechny předměty žáka pod jedním heslem

                      Pokud si žák podá více Přihlášek do ZUŠ na různá Studijní zaměření, je možné všechny Osobní údaje žáka sloučit pod jednu osobu. Sloučení osobních údajů provádí Administrátor školy, Žák nebo Zákonný zástupce o ně může požádat vedení školy.

                      • žák má shodné Osobní údaje žáka ve všech studijních zaměřeních
                      • zletilý Žák nebo Zákonný zástupce se může podívat do všech Žákovských sešitů najednou (nepotřebuje pro každé studijní zaměření samostatné Přihlašovací údaje). Při použití kterýchkoli Přihlašovacích údajů vidí Žák nebo Zákonný zástupce všechny studované předměty.

                      Umístění v Nápovědě: 3. ŽIVOTNÍ SITUACE1. Vstup do iZUŠ › 10. Jako rodič chci vidět všechny předměty…

                      Související témata: osobní údaje žák sloučení žlutá barva změna heslo jednoduše účet studium

                      Jako rodič chci vidět všechny své děti pod jedním heslem

                      Stejnou ZUŠ často navštěvuje více sourozenců. Aby si Zákonný zástupce mohl zobrazit všechny studované předměty všech svých dětí pod jedním přihlašovacím jménem a heslem, je na straně Rodiny možnost sloučení sourozenců do Rodiny. 
                      Takto se mohou snadno sloučit i platby všech dětí do jednoho Balíčku plateb.
                      Nastavení Rodin obstarává Administrátor školy. Pokud tak škola neučinila, Zákonný zástupce si o nastavení může požádat na vedení školy.

                      Umístění v Nápovědě: 3. ŽIVOTNÍ SITUACE1. Vstup do iZUŠ › 11. Jako rodič chci vidět všechny své děti pod…

                      Související témata: sourozenci počet údaj dohromady administrátor neaktivní rodič jedno heslo zjednodušit zákonný zástupce několik přihlašovací údaje údaj účet sloučit nastavení rodina

                      Termín přijímací zkoušky

                      Plánování pozvánek k přijímacím zkouškám můžete sobě i Zákonným zástupcům usnadnit, když rovnou do Přihlášky do ZUŠ nastavíte Termín přijímací zkoušky
                      Efektivní organizaci zkoušek a úsporu času ocení i rodiče, protože si předem zvolí termín, který jim vyhovuje. Vy naopak budete mít přehled, kolik žáků se v danou dobu dostaví.

                      Pokud Přihlášky do ZUŠ byly do školy odeslány v období, kdy jste ještě neměli možnost naplánovat v iZUŠ Termíny přijímacích zkoušek, poskytujeme vám možnost dodatečně oslovit zákonné zástupce e-mailem, z něhož proklikem (i jako nepřihlášení v iZUŠ) přejdou na stranu Termín přijímacích zkoušek a termín si vyberou.
                      Zde máte připraven postup:
                      1. Na straně Nezařazení žáci vyberte Žáky (Zákonné zástupce), kterým potřebujete poslat zprávu a klikněte na tlačítko Poslat zprávu
                      2. Klikněte na Šablony zpráv, vyberte z roletky šablonu Termín přijímací zkoušky do ZUŠ a klikněte na Použít šablonu.
                      3. Předmět zprávy se vám předvyplní názvem šablony "Termín přijímací zkoušky do ZUŠ".
                      4. Klikněte na Zobrazit náhledy zpráv před odesláním.
                      5. Text zprávy můžete ještě upravit a zprávu poté můžete Odeslat.
                      6. Zákonnému zástupci přijde e-mail s proklikem na stranu Termín přijímacích zkoušek (můžete si vyzkoušet, jak funguje proklik v e-mailu rodičům, když v některém náhledu kliknete pravým tlačítkem myši na odkaz "Termín přijímací zkoušky" – v Google Chrome volba "Otevřít odkaz v anonymním okně"). 
                      7. Otevře se nová strana Termín přijímací zkoušky, tam si rodič zvolí termín a klikne na Uložit.
                      8. Systém zajistí, že se zvolený termín přijímací zkoušky propíše i do Osobních údajů žáka.
                      9. Pro jednotlivé termíny přijímacích zkoušek můžete i nyní využít filtr s názvem Termín přijímacích zkoušek.



                      Umístění v Nápovědě: 3. ŽIVOTNÍ SITUACE2. Úkony po celý rok1. Přijímání žáků › 2. Termín přijímací zkoušky

                      Související témata: pozvánka přijímací zkoušky rodiče čas termín poslat heslo šablona e-mail

                      Ze systému iZUŠ jsem dostal e-mail s žádostí o nové heslo, ale nežádal jsem o něj

                      Jak k tomu dojde? Někdo navštívil v iZUŠ stranu Nové hesloale použil omylem vaši e-mailovou adresu. Tato strana slouží k nastavení nového hesla, pokud ho uživatel zapomene. Zadá zde svou e-mailovou adresu, na ni mu přijde dotaz, zda si opravdu přeje heslo změnit. Je-li to opravdu tak, potvrdí v e-mailové zprávě změnu a přijde mu nové heslo. Pokud změnu hesla nežádáte, tedy ji nebudete v e-mailové zprávě potvrzovat.
                      K žádné změně hesla nedojde bez vašeho vědomí, do své e-mailové schránky máte totiž přístup pouze vy. Nikdo jiný vám tedy nemůže změnit heslo a už vůbec se ho nemůže dozvědět, iZUŠ je vůči těmto hrozbám velmi dobře zabezpečený.

                      Umístění v Nápovědě: 3. ŽIVOTNÍ SITUACE2. Úkony po celý rok2. Komunikace mezi školou a rodiči › 7. Ze systému iZUŠ jsem dostal e-mail s…

                      Související témata: Přihlášení do iZUŠ e-mail bezpečnost nové heslo

                      Zajištění ochrany osobních údajů v iZUŠ

                      Přihlašovací údaje
                      • Nesdělovat nikomu své přihlašovací údaje (uživatelské jméno a heslo).
                      • Pokud již někdo přihlašovací údaje zná, změnit si je (alespoň heslo).
                      • Pro zmírnění rizika náhodného vyzrazení a použití přihlašovacích údajů neoprávněnou osobou (např. odezření při jejich zadávání), jednou za čas si změnit heslo (platí především pro uživatele s vyššími uživatelskými právy (např. ředitel má přístup k osobním údajům všech zaměstnanců, žáků i jejich zákonných zástupců).
                      • Přihlašovací údaje si nemusíte pamatovat a stále znovu zadávat, můžete využít specializované aplikace pro uložení hesel (neplést si však s nezabezpečeným zapamatováním hesla v prohlížeči).
                      • Délka hesla spolu s kombinací písmen a čísel nejsou jediným kritériem pro vymyšlení bezpečného hesla, na který byste měli brát zřetel. Pokud si nastavíte heslo “heslo123”, jedná se o slabé heslo, protože je velmi snadné jej uhodnout. Na druhou stranu nemusíte jít do extrému typu “m7sNGUfF%bJN#H”. Zvolte si heslo, které si budete dobře pamatovat, ale nenapadne nikoho jiného. Např. “housle1998Praha”, protože jste si koupili housle v roce 1998 v Praze. Málokdo ví, co, kdy a kde jste si koupili, a už vůbec, že jste si zrovna toto nastavili jako heslo do iZUŠ.
                      Uživatelská práva
                      • Nedávejte uživatelům vyšší práva, než nezbytně potřebují (např. učitel nepotřebuje práva administrátora školy, stačí mu práva učitele).
                      • Pokud již některý uživatel má vyšší práva, než potřebuje, snižte mu je.
                      • U vedoucích pracovníků zvažte, zda ke všem podřízeným potřebují mít přístup, vidí totiž i všechny osobní údaje jejich žáků a zákonných zástupců.
                      Dvoufázové přihlašování
                      Nově můžete zvolit další bezpečnostní stupeň. V čem to spočívá?
                      Namísto pouhého uživatelského jména a hesla zadáte ještě Ověřovací kód (je zaslán na e-mail uživatele, který má v iZUŠ v Osobních údajích zaměstnance/žáka uveden). Teprve po zadání tohoto kódu je umožněn vstup do iZUŠ.
                      • Nemusíte se bát, že se vám nějak proces přihlášení zkomplikuje.
                      • Volba je zcela na vás, zda tento vyšší stupeň zabezpečení využijete či nikoliv.
                      • Každý uživatel si může tento způsob zabezpečení zapnout v Nastavení uživatele použitím volby Dvoufázové přihlášení. Můžete si vybrat, zda bude Ověřovací kód vyžadován:
                        • při každém přihlášení (nejvyšší stupeň zabezpečení),
                        • jedenkrát denně,
                        • jedenkrát za týden,
                        • pouze jedenkrát za měsíc.
                      Jestliže chcete zůstat u stávajícího způsobu přihlašování, ponechejte volbu vypnuto.
                      Zrušení přístupu do iZUŠ
                      • Bývalým zaměstnancům odeberte přístup do iZUŠ zrušením jejich uživatelského účtu.
                      • Pokud to uznáte za vhodné, můžete zrušit přístup i bývalým žákům a jejich zákonným zástupcům (již nebudou moct nahlížet do svého Žákovského sešitu, kde jsou mimo jiné i osobní údaje jejich učitelů).
                      Tisk a export
                      • Většinu dokumentů a údajů již nemusíte tisknout, postačuje jejich elektronická podoba v iZUŠ.
                      • Nad tištěnými dokumenty nemáte takovou kontrolu, jako nad jejich elektronickou verzí v iZUŠ.
                      • Stejná situace platí o exportu údajů např. do aplikace Word, Excel atd., kdy přicházíte o zabezpečení údajů.
                      • Při nezbytném tisku nebo exportu zvažte, zda je nutné uvádět všechny osobní údaje, zda nebude postačovat jejich pseudonymizovaná podoba.
                      Odhlašování z iZUŠ
                      • Nepodceňujte riziko, např. když se vzdálíte od počítače, může někdo jiný získat přístup do iZUŠ pod vaším uživatelským účtem.
                      • Při každém odchodu od počítače se z iZUŠ odhlaste, nebo alespoň zamkněte Windows (klávesová zkratka Win+L).
                      • Při vaší nečinnosti vás iZUŠ umí automaticky po nastavené době odhlásit, čímž bude znovu zabezpečen přístup do iZUŠ (bude nutné zadat heslo). Standardně nastavená doba automatického odhlášení je 60 minut, tuto dobu můžete zkrátit i prodloužit.
                      • Nespoléhejte na automatické odhlášení a raději se odhlašujte ručně, protože čím déle je iZUŠ bez vašeho dozoru, tím více roste riziko zneužití vašeho uživatelského účtu a úniku osobních údajů.
                      • Pokud údaje uniknou pod vaším uživatelským účtem, ponesete za jejich únik odpovědnost vy.

                      Umístění v Nápovědě: 3. ŽIVOTNÍ SITUACE2. Úkony po celý rok5. Zásady ochrany osobních údajů (GDPR) › 12. Zajištění ochrany osobních údajů v iZUŠ

                      Související témata: gdpr přihlášení změna úpravy heslo tisk odhlášení údaje dvoufázové bezpečnost automaticky e-mail

                      Nastavení uživatele

                      Nastavení uživatele (přihlašovacích údajů zaměstnanců, zákonných zástupců a žáků – uživatelských jmen a hesel):

                      Umístění v Nápovědě: 5. ŠKOLA8. Nastavení školy14. Další nastavení na samostatných stranách › 2. Nastavení uživatele

                      Související témata: heslo uživatel přístupové údaje

                      Omluvenky

                      Elektronická omluvenka
                      1. Ve spodním řádku Žákovského sešitu (po přihlášení svými přihlašovacími údaji) nalezne Zákonný zástupce odkaz na Elektronickou omluvenku – Omluvit žáka z výuky. Na uživatelském účtu nezletilého žáka je oznámení: ​Jsi přihlášen jako žák. Nezletilý žák si nemůže sám vyplnit omluvenku.
                      2. Když se přihlásíte svými vlastními přihlašovacími údaji, tlačítko Uložit omluvenku vám bude fungovat správně.
                      3. Zákonný zástupce vyplní údaje a zatrhne v elektronické omluvence předměty, jichž se absence týká (pokud tedy zákonný zástupce zatrhne v elektronické omluvence např. i omluvu hodiny Hudební nauky, učitel to v Třídní knize pro hudební nauku uvidí) a omluvenku potvrdí tlačítkem Uložit omluvenku.
                      4. Omluvenku hodiny vidí vyučující v zápisu v Třídní knize pro ten den. Omluvenka by měla být vyplněna a uložena ideálně den dopředu, dříve než se vygeneruje ráno v 8,00  zápis do Třídní knihy i se zápisem "Omluven". Zpětně se omluvenka do Třídní knihy nepropíše. Pro případ, že by se Omluvenka do Třídní knihy již zapsat nestihla, přijde v kopii vyučujícímu zpráva o omluvení z výuky na jeho e-mailovou adresu. 
                        V Třídní knize pro kolektivní výuku je pro rychlý přehled políčko Docházka a Hodnocení/Poznámky u omluveného žáka podbarveno zeleně, i v případě dodatečného omluvení, nebyla-li Docházka ještě vyplněna.  
                        Při stornování omluvenky Zákonným zástupcem (smazání) bude rovněž automaticky odeslán e-mail učiteli; je tedy o změně omluvenky informován.
                      5. Pokud např. na začátku školního roku učitel ještě neprovedl žádný zápis do Třídní knihy, nezobrazí se pole s textem: "Další pravidelná výuka připadne na ..., následná výuka by dle rozvrhu hodin měla proběhnout v ... včetně tlačítka Omluvit žáka z výuky.
                        Pro tyto případy má Zákonný zástupce na Hlavní straně nově také tlačítko Přejít do Omluvenek. Zde Omluvenku standardně vyplní.

                      Další možné způsoby omluvení absence žáka
                      V menu (modrá tlačítka v levém sloupci) se nachází položka "Kontakt". Po kliknutí na ni se dostanete na stranu s rozbalovacím seznamem všech základních uměleckých škol. Vyberete tu vaši a tlačítkem Zobrazit se ukáží kontaktní údaje dané školy. Kliknutím na e-mailovou adresu můžete napsat a odeslat zprávu (omluvenku). Můžete též zavolat na uvedené telefonní číslo (většinou se jedná o telefon do kanceláře školy). Pokud chcete kontaktovat přímo vyučující, přihlaste se do iZUŠ svým uživatelským jménem a heslem. Na straně "Zaměstnanci" u daného vyučujícího klikněte na tlačítko Osobní údaje. Na uvedenou e-mailovou adresu pošlete zprávu, nebo zavolejte na uvedené telefonní číslo. Nejsou-li kontaktní údaje dostupné (vyučující je nedoplnil), využijte kontaktů uvedených na straně Škola.

                      Dlouhodobá omluvenka
                      Po dohodě s vedením školy je možné vytvořit dlouhodobé omluvení žáka, např. pro Třídní knihu kolektivní výuky, kde žák nemůže pravidelně docházet a přijde jen na dohodnuté přezkoušení. V dokumentu Omluvenka vyplní učitel nebo vedení školy žákovi omluvenku např. na celé pololetí.

                      Učitelé mají tyto nástroje ke zjištění Omluvenek svých žáků: 
                      - jsou informováni e-mailovou notifikací o všech (i dodatečně zaslaných) elektronických omluvenkách.
                      - mají možnost si zobrazit žáky s ještě neomluvenými hodinami (použijte Filtry a hledání). 



                      Stručný návod pro bodování porotců

                      1. Každý porotce od tajemníka poroty obdrží uživatelské jméno a heslo do EOS ZUŠ (heslo si také můžete nechat zaslat vyplněním údajů zde: https://www.soutezezus.cz/nastaveni_uctu/nove_heslo/.
                      2. Přihlásí se na www.soutezezus.cz vyplněním uživatelského jména a hesla do sekce Přihlášení a kliknutím na tlačítko Přihlásit.
                      3. Ihned po přihlášení klikne na své jméno (pod logem EOS ZUŠ a textem Přihlášený uživatel) a dostane se na stranu Nastavení uživatele.
                      4. Změní si své heslo, aby ho nikdo jiný nevěděl, vyplněním původního hesla, nového hesla (2x) a kliknutím na tlačítko Uložit.
                      5. Jde na Bodovací lístek kliknutím na položku menu vlevo.
                      6. Může hned začít zapisovat body (kurzor stojí u prvního soutěžícího, kterému ještě nebyly zapsány body). Vyťuká na klávesnici číslo (např. 21), na dalšího soutěžícího se posune klávesou Tab, bodování uloží klávesou Enter, případně kliknutím na tlačítko Uložit body (dole na stránce).
                      7. Jakmile odchází od počítače, ohlásí se kliknutím na “odhlásit” (pod svým jménem vlevo), aby nikdo nenahlížel do jeho bodovacího lístku. Po opětovném přihlášení pokračuje v zapisování bodů (bod 6).
                      8. Porotce nemůže měnit již jednou zadané body. Pokud potřebuje body opravit, požádá tajemníka poroty.

                      1. cena                    2. cena          3. cena         ČU1          ČU2          Diplom za účast
                      25 24 23 22 21       20 19 18       17 16 15       14 13       12 11       10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 

                      Umístění v Nápovědě: 17. ELEKTRONICKÁ ORGANIZACE SOUTĚŽÍ ZUŠ (EOS… › 6. Stručný návod pro bodování porotců

                      Související témata: body porota výsledek přihlašovací údaje ceny hodnocení heslo zde

                      Vytvořeno pomocí iZUŠ (www.izus.cz)

                      Pondělí 23. září 2019